Jururawat ditampat bapa pesakit.

jururawat-ditampar-bapa-pesakit
TERENGGANU, (MLP) – Bapa kepada seorang pesakit dilaporkan bertindak kasar terhadap seorang jururawat dalam satu kejadian yang berlaku di sebuah pusat kesihatan di bandar Jerteh.

Memetik laporan sebuah portal, jururawat malang itu bukan hanya dimaki hamun tetapi turut ditolak dan ditampar bapa kepada seorang pesakitnya.

Mangsa yang berusia 28 tahun dikatakan hidup dalam ketakutan selepas diugut akan ditetak sekiranya membuat laporan polis.

Dalam kejadian pada jam 5 pagi tersebut, mangsa yang bertugas di unit kecemasan menerima seorang pesakit iaitu bayi perempuan berusia empat bulan.

Jururawat terbabit telah diarahkan oleh doktor yang bertugas untuk memasukkan intarvaneousdan mengambil spesismen darah.

Namun sebaik selesai sahaja urusan, bapa pesakit tiba-tiba menjerit dan memarahi mangsa dengan mengeluarkan kata-kata kesat.

Bukan itu saja, bapa pesakit kemudiannya mengarahkan mangsa membuka segala peralatan yang dipasang sambil memaklumkan dia tidak boleh melihat anaknya diperlakukan sedemikian.

Gambar sekadar hiasan

0 Response to "Jururawat ditampat bapa pesakit."

Post a Comment