Lelaki Rakam Wanita Berskirt Pendek Diburu.

Rusia – Polis di bandar Yekaterinburg kini giat memburu seorang lelaki yang gemar merakamkan gambar wanita memakai skirt pendek di laluan pejalan kaki dipercayai untuk memenuhi fantasi seksnya.


Aksi lelaki tersebut bagaimanapun dirakamkan oleh seorang lelaki lain, Alexander Isayev, 32.
Menurut Isayev, dia sedang dalam perjalanan ke tempat kerja apabila melihat kelibat lelaki itu mencurigakan.
“Ketika itu saya mahu melintas jalan dan saya lihat lelaki di depan saya itu merendahkan begnya, betul-betul di bawah kaki seorang wanita yang memakai skirt pendek.
“Cara lelaki itu memegang begnya menunjukkan bahawa dia sedang melakukan sesuatu, lalu saya undur ke belakang dan melihatkan aksinya itu,’’ katanya yang turut merakamkan perbuatan lelaki terbabit.
Isayev memberitahu, apabila lampu isyarat bertukar hijau, suspek berundur ke belakang dan kemudian melakukan perbuatan sama pada wanita lain.
“Selama 15 minit di situ, saya dapat melihat dia melakukan perbuatan berkenaan terhadap 10 wanita berbeza yang memakai skirt pendek,’’ katanya.



0 Response to "Lelaki Rakam Wanita Berskirt Pendek Diburu."

Post a Comment